ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Είμαστε τρεις γενιές επιστημόνων που ασχολούμαστε με ζητήματα που αναπτύσσονται στην ιστοσελίδα. Συναντηθήκαμε σε επιστημονικούς χώρους, σε συνέδρια και πανεπιστημιακές αίθουσες. Στα σενάρια συμβάλλουν οι επιστήμες της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας, των Εβραϊκών Σπουδών, της Αρχαιολογίας, των Πολιτισμικών Σπουδών και της Παιδαγωγικής.

Οι άνθρωποι που συναντήθηκαν σ’ αυτό το εγχείρημα είναι:

Επιστημονικοί συνεργάτες

abatzopoulou

Η Φραγκίσκη Αμπατζοπούλου είναι Oμότιμη Kαθηγήτρια νεοελληνικής φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει επίσης διδάξει νεοελληνική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Iωαννίνων, στο Παιδαγωγικό Tμήμα Δημοτικής Eκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Kρήτης και στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Γεννήθηκε στην Aθήνα το 1944. Σπούδασε φιλολογία και ιστορία στην Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο New School for Social Research στη Νέα Υόρκη και στο πανεπιστήμιο Sorbonne-Paris III, όπου και υποστήριξε τη διδακτορική διατριβή της με θέμα τον ελληνικό υπερρεαλισμό.
Έχει γράψει μελέτες και άρθρα για τον ελληνικό υπερρεαλισμό, τη νεοτερική ποίηση και πεζογραφία. Από το 1986 ασχολήθηκε με τη λογοτεχνική αναπαράσταση του Ολοκαυτώματος στη νεοελληνική πεζογραφία και έχει επιμεληθεί πολλά βιβλία με μαρτυρίες για τους διωγμούς των Ελλήνων Εβραίων κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ένα από τα κύρια ενδιαφέροντά της είναι η λογοτεχνική μετάφραση, και έχει τιμηθεί με το κρατικό βραβείο μετάφρασης το 2001 για την μετάφραση των Εξομολογήσεων του Αγίου Αυγουστίνου.
Τα κυριότερα βιβλία της είναι:

«Δεν άνθησαν ματαίως...», Aνθολογία Yπερρεαλισμού, Nεφέλη, Aθήνα 1980·

Le surréalisme en tant que courant poétique en Grèce des années ’30. Παρίσι 1980, διδακτορική διατριβή·

Nίκος Eγγονόπουλος. H ποίηση στον καιρό «του τραβήγματος της ψηλής σκάλας», Στιγμή, Aθήνα 1987·

Tο ολοκαύτωμα στις μαρτυρίες των Eλλήνων Eβραίων, Παρατηρητής, Θεσσαλονίκη 1993·

H λογοτεχνία ως μαρτυρία. Έλληνες πεζογράφοι για τη γενοκτονία των Eβραίων, Παρατηρητής, Θεσσαλονίκη 1995·

O Άλλος εν διωγμώ. Zητήματα λογοτεχνικής αναπαράστασης, Θεμέλιο, Aθήνα 1998·

H γραφή και η βάσανος, Ζητήματα ιστορίας και μυθοπλασίας, εκδ. Πατάκη, 2001·

Πετράρχη, Η Ανάβαση στο όρος Βεντού, μετάφραση και σχόλια, εκδόσεις Άγρα, 2006.

Pico della Mirandola, Λόγος περί της αξιοπρέπειας του ανθρώπου, μετάφραση, Άγρα, 2014.

 

molho

Η Δρ. Ρένα Μόλχο δίδαξε την Ιστορία του Ελληνικού Εβραϊσμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Σπούδασε Ευρωπαϊκή και Ελληνική Ιστορία στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η διδακτορική της διατριβή με τίτλο Les Juifs de Salonique, 1856-1919: Une communauté hors norme υποστηρίχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ανθρωπιστικών Σπουδών του Στρασβούργου και κέρδισε το άριστα και τα συγχαρητήρια της επιτροπής. Για το έργο αυτό (Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης 1856-1919: Μια ιδιαίτερη κοινότητα) που εκδόθηκε από το Θεμέλιο το 2001, έλαβε το Βραβείο Ακαδημίας Αθηνών (2000). Για τη συμβολή του έργου της στον γαλλικό πολιτισμό έλαβε από το γαλλικό κράτος το παράσημο του ιππότη της τάξεως των Palmes academiques (Ακαδημαϊκού Φοίνικα) τον Δεκέμβριο του 2010 και το βραβείο του ιδρύματος Alberto Benveniste της Ecole Pratique des Hautes Etudes. ΄Εχει οργανώσει και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια και έχει δημοσιεύσει πάνω από 60 μελέτες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και εγκυκλοπαίδειες σε θέματα του ελληνικού εβραϊσμού. Το δεύτερο βιβλίο της φέρει τον τίτλο Salonica and Istanbul: Social, Political and Cultural Aspects of Jewish Life, Isis, Istanbul, 2005. Σε συνεργασία με την καθηγήτρια της Αρχιτεκτονικής Βίλμα Χαστάογλου-Μαρτινίδη, με τίτλο Jewish Sites in Thessaloniki: Brief History and Guide (Ιστορία και αξιοθέατα των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη, στα ελληνικά το 2010 και στα γερμανικά το 2011) έχουν εκδώσει το 2009 από τις εκδόσεις Lycabettus Press στην Αθήνα. Το τελευταίο της βιβλίο Οι αναμνήσεις του γιατρού Μ. Γιοέλ εκδόθηκε τον Μάιο του 2012 από τις εκδόσεις Πατάκη. Το τελευταίο της βιβλίο με τίτλο Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων: Μελέτες ιστορίας και μνήμης κυκλοφόρησε το 2015 από τις εκδόσεις Πατάκη. Το βιβλίο της Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης 1856-1919: Μια ιδιαίτερη κοινότητα πραγματοποίησε στις εκδόσεις Πατάκη την 4η έκδοσή του.

 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

antoniou

Ο Γιώργος Αντωνίου είναι ακαδημαϊκός συνεργάτης του Διεθνούς Ελληνικού Πανεπιστημίου και έχει λάβει το διδακτορικό του από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας το 2007. Έχει εργαστεί ως επισκέπτης ερευνητής του Ιδρύματος για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος στο Παρίσι και επισκέπτης καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Yale και στο πανεπιστήμιο της Κύπρου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην κληρονομιά και τη μνήμη των συγκρούσεων στις κοινωνίες, το Ολοκαύτωμα στην Ελλάδα, τη μελέτη της συλλογικής μνήμης και των πολέμων, και τη δημόσια ιστορία. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα περιοδικά, όπως το Journal of Peace Research, History and Theory, Memoria e Ricerca, και άλλα. Έχει επιμεληθεί το πρόσφατο ειδικό τεύχος του περιοδικού Ricerche Storiche για τη δημόσια ιστορία στην Ελλάδα και του περιοδικού Επιστήμη και Κοινωνία για τη μαζική βία και τα θύματα, ενώ έχει επιμεληθεί τον συλλογικό τόμο Εμφύλιος, πολιτισμικό τραύμα από τις εκδόσεις Αλεξάνδρεια.


 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Επιστημονική ομάδα

hodolidou

Η Ελένη Χοντολίδου σπούδασε Φιλολογία και Παιδαγωγική στη Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ. και στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Δρ. της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. και Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Σχολικής Παιδαγωγικής και Λογοτεχνικής Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, όπου διδάσκει από το 1981. Τα μαθήματα, οι δημοσιεύσεις και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα κινούνται στον χώρο της λογοτεχνικής και γλωσσικής εκπαίδευσης, του σχεδιασμού και της αξιολόγησης προγραμμάτων διδασκαλίας, των σπουδών γραμματισμού και των Πολιτισμικών Σπουδών, με έμφαση σε ζητήματα ταυτότητας, ετερότητας και υποκειμενικότητας. Κυριότερες δημοσιεύσεις είναι:

Βενετία Αποστολίδου & Ελένη Χοντολίδου (επιμ.): Λογοτεχνία και εκπαίδευση (τυπωθήτω, 1999)·

Βενετία Αποστολίδου, Βικτωρία Καπλάνη & Ελένη Χοντολίδου (επιμ): Διαβάζοντας λογοτεχνία στο σχολείο: μια νέα πρόταση διδασκαλίας (τυπωθήτω, 2000)

Παναγιώτα Χατζηπαναγιώτου & Ελένη Χοντολίδου (επιμ.). Η αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2001)·

Λευτέρης Βεκρής & Ελένη Χοντολίδου: Προδιαγραφές Σπουδών για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων & Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 2003)

Λευτέρης Βεκρής & Ελένη Χοντολίδου (2004). 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αθήνα: 28-29 Ιουνίου 2003. Δύο χρόνια πειραματικής λειτουργίας: διδακτικές καινοτομίες και αναστοχασμός των πρακτικών μας. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ, ΓΓΕΕ, ΙΔΕΚΕ.

Είναι Κοινοτική Σύμβουλος στον Δήμο Θεσσαλονίκης με την «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη» από το 2006 και Πρόεδρος της Α΄ Κοινότητας από το 2014.

 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
http://users.auth.gr/hodol
http://hodolidou.blogspot.gr/p/blog-page.html
Στην ιστοσελίδα σχεδίασε και επιμελήθηκε με τη συμβολή της Ιωάννας Δαγδιλέλη το σενάριο: «Φωνές παιδιών για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και το Ολοκαύτωμα».

 

fragoulidou

Η Φένια Φραγκουλίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Goldsmiths’ College του UCL στον τομέα των Πολιτισμικών Σπουδών κι επέστρεψε στον Τομέα Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. όπου εκπόνησε, ως υπότροφος του προγράμματος Ηράκλειτος, το διδακτορικό της με θέμα Έφηβοι και Διαδίκτυο. Εργάστηκε ως επιστημονική συνεργάτης στο Τμήμα Δημόσιων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας καθώς και σε προγράμματα ΕΣΠΑ για την ενίσχυση της εκπαίδευσης ευπαθών ομάδων (τσιγγάνοι, παλιννοστούντες). Έχει διεξάγει μεταδιδακτορική έρευνα σε δώδεκα σχολεία της περιφέρειας Θεσσαλονίκης με θέμα Η μαζική κουλτούρα ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι δημοσιεύσεις και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στην Κοινωνιολογία των νέων μέσων και σε ζητήματα φύλου. Κυριότερες δημοσιεύσεις:

Changing patterns: a socio-cultural study of teenage girls’ use of the Internet”, International Journal of Learning, 12(12), 2006, 93-104·

«Νεανικές υποκουλτούρες ή όταν το Διαδίκτυο συνάντησε τη χορευτική μουσική σκηνή», Ελληνική Σημειωτική Εταιρεία (2008)·

Διαπολιτισμικότητα, παγκοσμιοποίηση και ταυτότητα/επιμ. Ελένη Χοντολίδου, Γρηγόρης Πασχαλίδης, Κυριακή Τσουκαλά & Ανδρέας Λάζαρης. Αθήνα: Gutenberg, 460-473·

Using new media in a Roma classroom: when popular culture meets ethnic minority groups”, Comparative Literature and Culture, 15(3), 2013, Article ix.

 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην ιστοσελίδα σχεδίασε και επιμελήθηκε τα σενάρια: «Ολοκαύτωμα: η ζωή πριν, οι μαρτυρίες μετά. Η κοινωνική θέση των Εβραίων προπολεμικά» και «Η τέχνη ως μαρτυρία. Το Ολοκαύτωμα μέσα από την τέχνη». 

 

kromiadou

Η Χαρούλα Κρομυάδου είναι φιλόλογος-παιδαγωγός. Σπούδασε στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Παιδαγωγική και την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Από το 2000 έως το 2014 ήταν Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στον ΑΡΚΤΟΥΡΟ με βασικό αντικείμενο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες (Kromiadou et.al (2012). Wild Animals come into the Classroom! An interdisciplinary environmental education program by ARCTUROS), in Resouk 2012 EMUNI Student Research Multi-conference Bridging Gaps in the Mediterranean Research Space, 803-809/ Δάσος: Πηγή Νερού και Ζωής. Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ στο συνέδριο της ΠΕΕΚΠΕ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Το Σταυροδρόμι της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Οι αγρι-άνθρωποι, πολίτες του μέλλοντος. Διαδραστικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Αρκτούρου στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΕΚΠΕ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στη σημερινή πραγματικότητα: Η εμπειρία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος).  Συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα του φακέλου «Ο ξένος: εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία». Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια στη Μονάδα Έρευνας Σχολικών Βιβλίων (Α.Π.Θ.), σε έρευνες για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση, τον κοινωνικό αποκλεισμό και τις αναγνωστικές συνήθειες των εφήβων. Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων (ΣΔΕ, ΙΕΚ, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) και έχει συμμετάσχει σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ΟΞΥΓΟΝΟ των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ). Σχεδιάζει διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα εστιασμένα στη βιωματική μάθηση, τον μιντιακό γραμματισμό, τη λογοτεχνία και το φυσικό περιβάλλον.
 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην ιστοσελίδα σχεδίασε και επιμελήθηκε το σενάριο: «Τα παιδιά και η καθημερινή ζωή στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο».

 

seitanidou

Η Δώρα Σεϊτανίδου είναι αρχαιολόγος-παιδαγωγός με μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδαγωγική και ειδίκευση στη Διδακτική Μεθοδολογία. Τα ενδιαφέροντά της εστιάζουν στη διδακτική της ιστορίας και του πολιτισμού, στη Μουσειακή Εκπαίδευση και στη Διαπολιτισμική Αγωγή. Εργάστηκε σε μουσειακά εκπαιδευτικά προγράμματα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών και στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, σχεδίασε και υλοποίησε εκπαιδευτικά προγράμματα σε μουσεία και χώρους πολιτισμού της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε σε έρευνες για τις απόψεις και στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών και για τις αναγνωστικές συνήθειες των εφήβων. Υπήρξε επιστημονική συνεργάτιδα στην Υποδράση 9.5: «Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Μαθητών» του προγράμματος «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών 2010-2013» όπου −μεταξύ άλλων− επιμελήθηκε με την ομάδα έργου τον Οδηγό Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Το μουσείο ήταν τέλειο! Διαπολιτισμικά Προγράμματα Σχολείων σε Μουσεία. Σήμερα διδάσκει μαθήματα ιστορίας και πολιτισμού σε αλλοδαπούς σπουδαστές του Σχολείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Α.Π.Θ.
 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην ιστοσελίδα σχεδίασε και επιμελήθηκε το σενάριο: «Τόποι-μνημεία-μουσεία για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο: Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης».

 

liouza

Η Κωνσταντία Λιούζα αποφοίτησε από το Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με κατεύθυνση στην Παιδαγωγική. Οι μεταπτυχιακές σπουδές της έχουν αντικείμενο την Παιδαγωγική με ειδίκευση στη Λογοτεχνική Εκπαίδευση στο ίδιο Τμήμα (διπλωματική εργασία με θέμα Εμπειρίες μετανάστευσης στη λογοτεχνία και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία), καθώς και τις Πολιτισμικές Σπουδές και τη Σημειωτική στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (διπλωματική εργασία: Η εικόνα της γυναίκας στη σύγχρονη ελληνική φωτογραφία). Ασχολείται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά και εφήβους. Έχει συνεργαστεί με οργανώσεις και πολιτιστικούς φορείς για εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα σε σχολεία με θέματα όπως ο ρατσισμός, τα δικαιώματα του παιδιού, ο εθελοντισμός, η φιλαναγνωσία. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα για τον κοινωνικό αποκλεισμό, την πολυπολιτισμικότητα και τις μειονότητες και, πρόσφατα, για τις αναγνωστικές συνήθειες των εφήβων.
 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην ιστοσελίδα σχεδίασε και επιμελήθηκε το σενάριο: «Η βία κατά του άμαχου πληθυσμού στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο: περιπτώσεις μαρτυρικών πόλεων και χωριών».

 

dagdileli

Η Ιωάννα Δαγδιλέλη αποφοίτησε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα. Το πρώτο στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας και το δεύτερο στις Επιστήμες της Αγωγής. Έχει εργαστεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Καλλιρρόη», για την προώθηση της ισότητας των δύο φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, σε ΙΕΚ, στο ΙΤΥΕ στα προγράμματα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και στο Γραφείο ERASMUS στο ΑΠΘ. Συμμετείχε, επίσης, σε ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα διαφόρων οργανισμών (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Pierre et Marie Curie-Παρίσι). Από το 2007 εργάζεται σε ΜΚΟ της Θεσσαλονίκης και του εξωτερικού, ως εκπαιδεύτρια στα ανθρώπινα δικαιώματα. Παράλληλα, υλοποιεί προγράμματα για νέους και γυναίκες. Έχει εισηγήσεις σε συνέδρια και σχετικές δημοσιεύσεις.
 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην ιστοσελίδα συνεργάστηκε με την Ελένη Χοντολίδου για το σχεδιασμό του σεναρίου: «Φωνές παιδιών για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και το Ολοκαύτωμα».

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd